2008. október 1., szerda

Hírek Dublinból

Mióta Balázs elutazott igazi indián nyár köszöntött be, de sajnos két napja nagyon változékony az időjárás és a hőmérséklet is lehült.

Lázas munkakeresésem még tart. Sajnos eddig nem sok eredménnyel. Kezd nagyon elkeseríteni a dolog, mert rengeteg helyre elküldtem az önéletrajzomat. Fejvadászokhoz, konkrét álláshirdetésekre is pályáztam és semmi... Kezdek aggódni!

Az állástalanságnak az előnyeit viszont próbálom élévezni :) Így itthon szabadidőmben tanulok, olvasok, TV-zek. Hétvégén például leadták az Elfújta a szél első és második részét. Nagyon szeretem ezt a filmet, otthon mindig anyuékkal néztük... Vannak ilyen családi filmek, amiket évente legalább kétszer vetítenek és mindig közösen néztük. Ilyen volt ez is, vagy pl. a Sissi. Azt is nagyon kedveltük. A lyukas memóriámnak a nagy előnye, hogy a filmek konkrét történetére nem nagyon emlékszem. Ennek köszönhetően mindig az újdonság erejével hatnak.

Ezen kívül lelkesen és töretlenül járok salsazni a magyar salsa-rajongó barátaimmal, de be kell vallanom, hogy akármilyen jók is ezek a bulik, a hangulat nem olyan mint a régi klubban, ahová otthon jártam. Másfél évig hetente két alkalommal mentem le táncolni a Salsa Caliente-be. Nagyon jó tanáraim voltak és az egész hangulat úgy hiányzik...

Mindezek mellett tervezem már a jövő heti utamat. Jövő pénteken megyek Balázs után San Francisco-ba. Kicsit tartok az utazás viszontagságaitól... Nem szeretek egyedül repülni... Kinek a kezét fogom a fel- és leszálláskor szorongatni?!
Viszont már nagyjából elterveztük, hogy mit csinálunk majd a vakációnk alatt. Természetesen lesz városnézés, de 4 napra ellátogatunk ismét a Yosemite Nemzeti Parkba túrázgatni. Illetve én már kinéztem egy salsa szórakozóhelyet, amit mindenképp meg kell majd néznünk.

Nincsenek megjegyzések: