2008. október 10., péntek

Vendégségben Áronéknál + köd + kínai + BMX

Hogy hogy jön össsze a köd, a kínai kaja és a BMX? Hát sehogy, de lusta voltam minden nap blogolni, úgyhogy most ismét egy post-ba sűrítem az elmúlt 6 nap eseményeit.

Vasárnap meglátogattam Áron barátomat és családját. Alameda-ban laknak, ami San Francisco-val szemben van az öböl másik partján. Komppal mentem át hozzájuk, ami kényelmes és elég gyorsan szeli át az öblöt.
Délelőtt beszélgettünk, videojátékokkal játszottunk (főleg Wii Fit-el), majd délután Áronnal kimentünk a partra, ahol ő windsurf-özött egyet én meg elmentem gördeszkázni. Hú, de rég nem gördeszkáztam! Nagyon élveztem, de azért fárasztó volt, meg a terep sem volt ideális hozzá. Később a lányok is csatlakoztak hozzánk. Vettünk nekik "szivárvány" fagyit... na azzal jól összekenték magukat meg a ruhájukat, de sugároztak a boldogságtól, úgyhogy megérte :)

Itt egy pár fotó Áron családjáról:
From 2008-09 San Francisco

From 2008-09 San Francisco

From 2008-09 San Francisco

From 2008-09 San Francisco

From 2008-09 San Francisco

From 2008-09 San Francisco


A lányai nagyon közvetlenek, beszédesek, okosak és szerintem szépek is. Talán először fordult velem elő, hogy egy 6 hónapnál idősebb gyerek nem félt tőlem :)

Szerda reggel volt egy kisebb köd a városban:
From 2008-09 San Francisco

From 2008-09 San Francisco


Aznap este egy pár kollégával és ismerőseikkel elmentünk egy jófajta kínai vendéglőbe. Egyedül mi voltunk "fehérek", minden más vendég és természetesen a személyzet is kínai volt, tehát garantált volt, hogy autentikus kínai ételt fogunk kapni. Így is volt! Kirendeltünk vagy 6 féle főételt és mindenki mindenből evett. Nagyon jó kaják voltak. Én most ettem először rákot, amihez hoztak szerszámot is, hogy fel tudjuk törni. Elég melós volt: meg kellett küzdeni a rák húsáért, de az élmény már önmagában megérte, hát még a gasztronómiai élvezet! :)

From 2008-09 San Francisco


Egész csirke (fejével együtt):
From 2008-09 San Francisco

From 2008-09 San Francisco


From 2008-09 San Francisco


Ja! Néhány életkép, amit ma ebédidőben sikerült elkapni:

Mit nem adtam volna 12 évesen egy ilyen BMX bringáért!
From 2008-09 San Francisco


Elektromotoros "roller". Nagyon jól gyorsul!
From 2008-09 San Francisco



From 2008-09 San Francisco


Reggel ezzel a busszal megyek San Francisco-ból Mountain View-ba:
From 2008-09 San Francisco

...és ide érkezek:
From 2008-09 San Francisco


Eszter nemsokára itt lesz! Már nagyon várom!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szevasz Sógor!
A minap nem ugrott be az a szó, hogy referencia. Ne tudd meg hány embert hívtam fel, és írtam körül a szót mire valaknek beugrott, miről is karattyolok. Mondtam is, hogy negyed ennyi gondom lett volna ha téged eltudtalak volna érni. Régen is mindig téged kérdeztelek, ha valami nem jutott az eszembe. Nagyon hiányoztok! Érezzétek jól magatokat a nyaralás alatt!
Vigyázz magadra, Eszterre is két szemed! Millió ölelés a messzi Budapestről: Kriszta
U.I.: Livi még mindig felismer titeket a fényképekről!!:)