2014. április 6., vasárnap

Babavárás: 38. hét

Az elmúlt két hétben sokminden történt és igazából semmi sem történt. Na, ezt jól megmondtam, de mindjárt kifejtem miről is van szó.

Két héttel ezelőtt, kedd este vacsi után Balázs úgy érezte, hogy most azonnal össze kell raknia a Baba kiságyát, úgyhogy Nórival kettesben neki is álltak.




Nórika nagyon lelkesen segített. Gyorsan összeszerelték. Nóri persze azonnal ki akarta próbálni, de mondtuk neki, hogy ez pici babáknak való. Ekkor hozta a kisbabáját és beletette, majd kivette és ezzel szórakozott perceken keresztül.

Múlt kedden a midwife-oknál voltam a szokásos viziten. Minden rendben van. Legközelebb jövő kedden megyek majd a háziorvosomhoz.

Aztán múlt hétvégén elmentünk egy kicsi bőröndöt venni és már be is pakoltam szinte mindent a kórházba. Tényleg csak néhány olyan dolog van hátra, amiket az utolsó pillanatban kell majd betenni. Persze ezeket már összeírtam egy listára.

A héten egyébként már megvolt az első jósló fájásom, amik azóta jönnek-mennek és a keményedések is minden nap jellemzőek. Ezek főleg késő délután és este szoktak jelentkezni. A midwife szerint a terhesség ezen szakaszában ez már teljesen normális, nem kell miatta aggódnom.

Elkezdtem inni a málnalevél teát is. Ezt annak idején Nórival a 36. héten kezdtem el inni, napi egy csészével. Bár a midwife és a háziorvos egybehangazó véleménye az, hogy ez csupán placebo. És tudom, hogy nincs tudományos bizonyíték arra, hogy használna valamit, de mivel nem is árt és megfizethető, inkább iszogatom. Ha másnak nem, hát a pszichémnek majd jót tesz.

Elkészültek az első babasarok dekorációk is :) Remélem lesz időm és erőm majd a folytatáshoz. Ezek azok a cukiságok, amiket eddig legyártottam:

Ötlet és sablonok innen.
A héten voltam a háziorvosomnál is terhesgondozáson. A szokásos vizsgálatok voltak és minden rendben.

A hét második felében nagyon fáradékony voltam. Esténként még elég jól alszom, de hajnalban fel szoktam ébredni és általában egy órát forgolódok, így nem igazán tudom magamat kipihenni. Másrészt teljesen be vagyok már lassulva. A szobák között is cammogva mászkálok és nagyobb sétákra, kiruccanásokra már egyáltalán nem vállalkozom.

Ha tudok, napközben is pihenek és alszom. Szerencsére Nóri ebéd után alszik és ilyenkor én is mindig elszundítok mellette a kanapén :) Így egész túlélhetőek a napok.

A másik kellemetlenség, hogy sikerült megfáznom (szerintem Nóritól kaptam el) és egész nap fújom az orromat, köhögök. Nóri már jobban van, remélem nem fertőzöm majd vissza. Ma már Balázs is elkezdett köhögni... Remélem mire a Kistesó megérkezik, túl leszünk ezen a náthán.

37. hét
38. hét

Nincsenek megjegyzések: