2014. április 9., szerda

Nóri szösszenetek

Hazajövet az oviból a folyosón meglátja a tűzoltókészüléket és magyarázni kezd: "Ez egy tűzoltókészülék. Tudod Anya, a tűzoltókészülék várja a tüzét..." -hát most már tudom :)

Nagyon gyakran dicsér: "Anya, nagyon csinos vagy! Anya, nagyon szép a rózsaszín felsőd, és a kék pólód a fehér kockákkal..."




Máskor azon mereng, hogy apukája milyen kedves: "Apa nagyon kedves. Szokott adni nekem gumicukrot, mentolos cukrot, csokifagyit, ketchup-ot és öntözőkannát. Hát ez az apa! Elkényeztet."

Kinéz az ablakon: "És jött a naaagy hóvihar..." -mondja a ködre.

Nagyot sóhajt játék közben: "Nagyon hamar elrepült ez a pár év..."

A nappaliban ülünk. Nóri felpattan, elindul és közben magyaráz: "Anya, megyek megfésülködök, a fürdőben leszek, szólj ha van valami. Oké?..."

Reggel kérdezi Balázstól: "Apa, elmegyünk Olaszországba? Először buszra ülünk, aztán repülőre szállunk és elmegyünk Olaszországba, oké?..."

Egyik este vacsi után mondja: "Nagyon kedves vagy Apa, igazán köszönöm! Köszönöm az ételt!"

Reggel noszogatja Balázst: "Apa! Nem kell aludni. Csak csukd ki a szemed és nézd meg, hogy milyen ügyesen építek."


Vendégek voltak nálunk, Nóri felteszi a nagy kérdést: "Na mi a szitu fiúk, lányok?"

Játék közben hallom, ahogy mondja: "Ez egy Minnie-egér Morris!"

Kimentem a gyógyszertárba Nurofent venni, de ha már kint voltam, vettem még pár dolgot a közértben is. Mikor hazaértem, kipakoltam a dolgokat, a gyógyszert hagytam a legvégére. Nóri már közben kérdezi: "Anya, nem kaptál Nurofent? Ugye nem felejtetted el!?"

Sokszor emlegettük neki, hogy amikor megérkezik a Kistesó, itt leszenk majd a nagyszülők. Pár nappal később magyarázza: "Nemsokára jön majd hozzánk Pesti Mama, Terenyei Mama és a Papa is. Anya, szerintem jöhetne Livike és Árminka is és Livike hozhatná a fényképezőjét... Mit szólsz hozzá?" (Livike karácsonyra kapott egy fényképezőgépet. Arra emlékezett áprilisban!)

Sokat foglalkoztatja a Kistesó: "Ha majd kijön a Kisbaba anya pocójából, akkor megfogom a Minnie Egeret és a Minnie Egér kezét és majd megsimogatom vele a Kisbabát."

Máskor így magyaráz: "Majd feldíszítjük a Kisbaba lakását is..."

Talál az asztalon egy almát: "Anya ez régi? - mondom, hogy nem, mire Nóri: "De ugye megmostad?" 

Készülnek a Kistesó ágya köré a díszek. Ezeket varrom mostanában. Nóri meglátja és megdícsér engem: "Te vagy a leges-legügyesebb varrós!"

Balázs pelenkázza Nórit. Nóri mondja közben: "Tiszta libabőr vagyok" majd hozzáteszi: "Érzed, hogy libabőr szag van?"

Nóri csúszik le a székéről, rászólok: "Nóri, kérlek ne folyj le!" Erre Nóri: "Nem folyok nyugi, itt csak a munka folyik."

Nóri és Balázs felköszöntöttek anyák napja alkalmából. Sok kedves ajándékot kaptam. Nóri mindent odaadott, közben bőszen osztogatta a puszikat és az öleléseket is. Majd a köszöntés után feltette az életbevágóan komoly kérdést: "De mit eszünk anyák napjára?..."

Megütötte a kezét és egy pici sérülés lett rajta. Nézegeti, majd drámai hangon megszólal: "Ez egy háromnapos sérülés!" -a háromnapos láz nevű betegség analógiájára :D

Nincsenek megjegyzések: