2013. május 28., kedd

Látogatás Listowel-be

Múlt szerdán látogatóba érkezett hozzánk Lénárd. Csütörtökön közösen autóba pattantunk és csak mentünk, mentünk... mentünk... még egy kicsit mentünk és addig-addig mendegéltünk, amíg Listowel-be nem értünk. Ugyanis Bettike és Zoli most itt laknak és hozzájuk mentünk vendégségbe.

Le sem tudom írni, mekkora öröm volt őket újra látni! Flóra baba hatalmasat nőtt. Igazi kislány már. Gyönyörű szemei vannak, okos, értelmes, jó kedélyű és nagyon barátságos. Nórikáért teljesen odavolt.

Érdekes volt látni, hogy bár Nóri nagyobb és idősebb is (majdnem egy évvel), mégis Flóra volt a kezdeményezőbb. Megfogta Norci kezét, húzta, hogy merre menjenek, simogatta, kedveskedett neki. Nóri pedig mindezt kellő távolságtartással értékelte... Szerintem neki is tetszett Flóra, de közel sem viselkedett vele olyan közvetlenül és felszabadultan, mint Flóra baba vele :) Ja és a másik nagy kedvencem, ahogy Flóra mondta ha épp evett, vagy éhes volt, hogy "nyamm". Olyan kiscica hangon... ÉDES!!!

Csütörtökön délután lementünk az óceánpartra, de nagyon fújt a szél, így csak rövid ideig csodáltuk a tájat. Balázs megröptette a papírsárkányt még utoljára... aztán a végén egy nagyobb széllökés a földhöz verte, úgyhogy szegény sárkánynak vége lett!

Pénteken délelőtt főztünk, dumáltunk, babáztunk. Nóri legnagyobb örömére megnéztük a helyi játszóteret.
Délután ismét az óceánparthoz mentünk. Ezúttal kellemes időnk volt, gyönyörűen sütött a nap, így tettünk egy sétát a sziklaparton. Hát valami csodálatos volt!

Este sokáig beszélgettünk, áttárgyaltuk a világ forgását :) Nagyon hiányoztak már ezek az átbeszélgetett baráti esték!

Szombaton közösen útra keltünk és ellátogattunk a Dingle félszigetre. Az idő nem volt olyan szép, mint előző nap, de nem zuhogott az eső. Délután Dingle városában voltunk, ahol elmentünk az Akváriumba, majd beültünk még egy teára, aztán indultunk is vissza Bettiékhez.

Vasárnap reggeli után indultunk haza, Lénivel együtt ebédeltünk a reptéren, végül délután mi is hazaértünk.

Nagyon jól éreztük magunkat. Meseszép ez a Kerry megye. Reméljük ezentúl sűrűbben jutunk majd el ide :)