2010. december 3., péntek

Már csak egy hét...

Még egy hetet járok dolgozni, aztán elkezdem a szülési szabadságot! Juhúúúú! Bár nem panaszkodhatok, mert jól birom a munkát és néhány napomat elcseréltem, ill. az összes megmaradt szabimat kivettem, így az utolsó három héten hétfőtől szerdáig dolgozom :).

Mi jól vagyunk! A babóca sokat mozog, rugdos, éjszakánként felébreszt, de ez így is van rendjén :)

Készülünk a karácsonyra. Ez lesz az első ünnepünk Balázzsal kettesben. Már évek óta anyuéknál töltjük a Szentestét. Furcsa lesz most nélkülük... Ezért is kezdtem el idén a karácsonyra való készülést hamarabb, hogy ráhangolódjak az ünneplésre. Eldöntöttük, hogy mi lesz az ünnepi menü, készítettem néhány karácsonyi díszt, illetve kinéztem már néhány ünnepi süti receptet.

Az időjárás is kedvez a karácsonyi hangulatnak, ugyanis vasárnap reggel gyönyörű hóval fedett táj képe fogadott minket. Ki is mentünk sétálni egyet, igazi téli hangulat van.

From 2010-11-28 Snow in Dun Laoghaire

From 2010-11-28 Snow in Dun Laoghaire

From 2010-11-28 Snow in Dun Laoghaire

From 2010-11-28 Snow in Dun Laoghaire


Sajnos a közlekedésben sok fennakadást okoz az ittenieknek szokatlan időjárás. A buszjáratokat sokszor törlik, a vonatok is 20-30 percet késnek.

Nincsenek megjegyzések: