2011. január 22., szombat

Még mindig nincs baba...

Eredetileg január 17-re voltunk kiírva, de a 12. heti ultrahang alapján ezt a dátumot 22-re módosították. Most ott tartunk, hogy Nórika még mindig nem érkezett meg.

Ezúton is szeretnék megkérni minden kedves rokont, ismerőst, barátot, hogy NE érdeklődjetek naponta, hogy van-e már baba, mert ha lenne, akkor úgyis értesítenénk Titeket. Persze tudom, hogy mindenki jóindulatú és hogy Ti is várjátok a híreket, főleg, hogy ilyen messze vagyunk, de nem tudjuk siettetni a dolgokat.

A terhesség alatt teljesen nyugodt voltam és most az utolsó hetekben, napokban is jól vagyunk. Teljesen jól érzem magamat, de a folyamatos érdeklődés a baba iránt kezd frusztráló lenni. Olyan érzésem lesz tőle, mintha én tehetnék arról, hogy késik a baba.

Szóval légyszi, légyszi legyetek türelemmel, ha van valami történés azonnal jelentkezünk!

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Sziasztok,
most olvasom csak a blogot - de már későn, mert a facebook-ra írtam, hogy van e híretek. Én nem tudtam, hogy ilyen közel a dátum, és azt sem, hogy már sokan érdeklődtek!
Szóval bocs mégegyszer,
ha megvan, úgyis látom majd!
Pihenj még egy utolsót, nagy menet vár rád!
Kitartás, és sok sok puszi nektek!
Eni