2011. január 6., csütörtök

B.U.É.K.

Remélem mindenkinek jól teltek az ünnepek. Én tartottam attól, hogy milyen lesz kettesben a családtól távol ünnepelni. Szerencsére volt erőm, időm ráhangolódni a karácsonyra: készítettettem sütiket, díszeket, sikerült beszereznem minden ajándékot. Volt szép karácsonyfánk is. Kicsit más volt így az ünnep hangulata, de így is nagyon meghitt volt :).

A szilvesztert Bettiékkel és Lénárddal töltöttük. Elég nyugis buli volt itt nálunk, de szerintem mindenki jól érezte magát.

Múlt héten voltunk a kórházban vizsgálaton. Végre irányba fordult a baba. Eddig ugyanis vízszintesen feküdt a pocimban. Már 38 hetesek vagyunk, azaz gyakorlatilag bármikor megszülethet Nórika. Szerintem 12-én fog érkezni, Balázs szerint 17-én. Na, majd meglátjuk!

Egyébként minden rendben van velünk. A terhesség utolsó hetei is jól telnek. Tudok aludni, nem dagad be a bokám, nem nehéz a pocim, és ami a legnagyobb csoda: még mindig nem izgulok a szülés miatt. Már összekészítettük a kórházi csomagot és itthonra is mindent beszereztünk a babának.

Anyukám jövő pénteken érkezik hozzánk. Már nagyon várom, hogy itt legyen!

Nincsenek megjegyzések: