2009. október 1., csütörtök

Magyar kozmetika Dublinban

A Dublinban-élőknek szeretnék egy tippet adni: ha megszépülni vágytok, de nem szeretnétek egy vagyont költeni kozmetikára, ajánlom, hogy látogassátok meg Katát.
Én március környékén akadtam rá a hirdetésére az iWiW-en és azóta is rendszeresen járok hozzá. Egy kis otthoni szalonban dolgozik, Dublin belvárosában, a Christ Church mellett.

Kis hangulatos, tiszta, igényes szalonja van. Kata Gigi termékekkel dolgozik és alapos munkát végez. Amit külön szeretek nála, hogy minden hónapban ad valamilyen ajándékot az arckezelés mellé. Ilyen akció keretében próbáltam ki nála p.l. az ultrahangos arckezelést. Tegnap egy hátmasszázs volt az ajándék. Ja! És nem az volt, hogy 3-4 percet nyomkodta a hátamat és annyi... Nem, nem! Kb. 20 percig jól átmasszírozta a hátamat, nyakamat, vállamat, karomat, aztán jött még az arckezeléshez amúgy is járó 20 perces arcmasszázs... Szóval majdnem 40 perces masszázst kaptam és olyan jó volt! Teljesen kisimultam, felfrissültem. Fiatalodtam vagy öt évet :)

Az arcápoláson kívül van nála testkezelés, masszázs, szőrtelenítés, méregtelenítő testmasszázs, fogyasztó testtekercselés, egyszóval minden, ami szépségápolás.

Teljesen elérhető árakon dologzik. Az arckezelés 38 euróba kerül (ez a helyi szalonokban 60 eurótól indul, attól függően, hogy milyen kezelést kérsz), az intim gyanta 22 euró (helyi szalonban 50 eurótól indul). Ha elkészül a honlapja, teszek fel linket és azon minden fontos infót megtaláltok majd.

Update: Katáról és a szolgáltatásairól itt olvashattok többet.

Az októberi akció keretében arckezelés mellé ingyen szempillafestés jár. Menjetek! Szépüljetek!

Hogy ne csak az ittenieknek adjak tippet, leírom, hogy májusi hazalátogatásomkor akadtam rá a belvárosban, az Ó utcában a Harangvölgyi szépségszalonra. Itt Guinot termékekkel dolgoznak és ők is nagyon lelkiismeretesen végzik a munkájukat. Ami ebben a szalonban nagyon tetszett, az az, hogy nem csupán "elvégzik" a munkát, hanem folyamatosan tanácsokkal látnak el a kezelésekkel, arckrémekkell, tisztítószerekkel kapcsolatban. Nem rossz "sales-es" dumával tukmálnak rá a vevőre mindent, ami pénzbe kerül, hanem elmondják halandó nyelven, hogy mivel tudnál valóban megszépülni és hogy mi mennyibe kerül. Nagyon tetszik az, hogy elmondják a szakmai véleményüket, "konzultálnak" a vevővel. A kiszolgálás kifogástalan: alaposak, kedvesek, figyelmesek, jó anyagokkal dolgoznak.
Az áraiktól lehet kedvezőbbet találni a körúti szalonokban, de higgyétek el, megéri ezt a kis pluszt magatokra szánni, mert az eredmény valóban szemmel látható.

Nincsenek megjegyzések: