2008. december 9., kedd

Az ünnepek mellékhatásai

Azt hiszem otthon is vannak olyan közérdekű közlemények a TV-ben, főleg így karácsony táján, melyek arra kérik a nézőket, hogy valamilyen jó ügy érdekében adakozzanak. Segítsük a hajléktalanokat, az árvákat, a kutyákat, a macskákat stb. Itt rengeteg ilyen reklám van, főleg a harmadik világban élők, főleg gyerekek segítését kérik.
Azon gondolkodok, hogy miért van az, hogy étkezés közeben mindig látok legalább egy ilyen jellegű felhívást. Komolyan kezdem magamat szarul érezni, hogy miközben én a villásreggelimet fogyasztom Afrikában minden 3. másodpercben meghal egy gyerek. Szörnyű! Meg is fogadtam, hogy amint elkezdek dolgozni, támogatok majd valamilyen szervezetet.

A másik, amiről írni akartam, hogy az angol nyelv elsajátítása néha fájdalmas. Főleg akkor bánt, úgy értem fizikailag bánt, amikor George Michael Last Chritsmas című számát hallgatom. A dal szövege magyarul valahogy így szólna: "tavaly Karácsonykor neked adtam a szívemet, de a következő nap eldobtad azt, idén Karácsonykor, hogy megmentsem magamat a könnyektől, valaki fontosnak adom majd..." Hogy lehet ilyet kitalálni?!...

Nem írtam nektek részletesen, de egy hete volt egy igéretes állásinterjúm. A Finaref nevű francia céghez jelentkeztem hitelelbírálónak. A pozíció nem kifejezetten kapcsolódik a szakmai múltamhoz, bár a cég a Cetelem konkurense, hiteleket, biztosításokat értékesítenek.
Az interjú nagyon jól ment. Felkészültem rá és nagyon jó benyomást tettem. Jelen volt egy HR-es, az egyik jövőbeli kolléga és egy főnök. Az első telefonos interjú franciául folyt, a személyes interjú pedig angolul, mivel a menedzser ír volt.
Ma felhívtak. Mondták, hogy a megnyerő önéletrajzom és a tapsztalataim miatt attól tartanak, hogy ez a munka nem lenne elég inspiráló nekem és nem találnék benne prespektívát. Nem vettek fel.
Nagyon elkeserített a dolog! Összeomlottam! Ha egy ilyen pozícióra nem vesznek fel, akkor hova?!

Nagy elkeseredésemben úgy döntöttem, hogy elmenekülök innen, úgyhogy összepakolok és szombaton repülök haza! Szükségem van egy kis feltöltődésre, a családra, barátokra, biztatásra. Egyedül Balázst sajnálom, hogy nem lesz itthon senki, mikor visszajön Zürich-ből, de csak két napot kell egyedül töltenie, aztán Ő is jön Budapestre.

Nincsenek megjegyzések: