2015. november 11., szerda

Átalakulunk

Bizony, hogy bizony... ismét nem kis változás elé nézünk.



De magyarázkodás helyett hagyom, hogy a képek beszéljenek helyettem. Az elmúlt évben próbáltam nagy hangsúlyt fektetni a rendszeres mozgásra. Hetente 3-4 alkalommal tornáztam 40 percet, általában Rubint Réka 20 perces videóira és szerintem az eredmény nem maradt el. Augusztus elején, mielőtt hazamentünk volna kicsi húgom és Nándika esküvőjére (ami önmagában megérdemelne egy hosszabb beszámolót), így néztem ki.


Azóta kicsit más perspektívából gyúrtam rá a hasazásra és ennek ez lett az eredménye:

14 hetes + 5 napos pocakkal
Bizony, átalakulunk: hamarosan (egész pontosan május elején) nagycsalád leszünk és azt hiszem mindenféle szempontból új fejezet kezdődik az életünkben.

Ennek első lépéseként sikerült beszereznünk egy igazi, hétszemélyes családi autót, egy gyönyörű Volkswagen Sharan-t.


Emiatt persze most mindenki rettenetesen izgatott a családban, csak én vagyok betojva, hogy hogy a manóba fogom majd ez a monstrumot vezetni. Remélem menni fog :)

Nincsenek megjegyzések: