2011. április 1., péntek

A tegnapi nap fontos eseményei a kalácson túlmenően

A kaláccsal kapcsolatos sikerélményem úgy elvette az eszemet, hogy egy ennél sokkal fontosabb eseményről elfelejtettem beszámolni.

Ott kezdeném, hogy reggel ez a látvány fogadott:

Nagyon klassz dolog a tengerparton élni. A gyakori záporoknak köszönhetően gyakori az ilyen gyönyörű szivárvány. A szeszélyes időjárásnak is vannak előnyei :)

De nem ez volt a legfontosabb esemény. Tegnap Nóri fürdetése közben történt a nagy dolog. Norcit Balázs fogta, én pedig fürdettem. A pici fürdetőkendőjével megdörzsölgettem a hátát. Ez annyira tetszett neki, hogy hangosan felnevetett :). Életében először nevetett a kicsi manó. Olyan kis édes volt! Később próbáltam ezt videóra venni, de akkor már nem találta olyan mulatságosnak a dolgot.

Egyébként nagyon szépen fejlődik a pici babuci. Már rendszeresen gőgicsél, sokszor mosolyog, követi a tárgyakat a szemével, közelről felismer minket és lebiggyeszti a száját ha éneklek neki :)

Nincsenek megjegyzések: