2009. november 22., vasárnap

Legújabb családtag

Amikor kiderült, hogy felvettek a céghez, Balázs első gondolata az volt, hogy milyen jó, hogy végre találtam munkát. A második gondolata pedig az volt, hogy milyen jó, hogy végre van egy megvétózhatatlan indoka az autóvásárlásra.

Már hetekkel ezelőtt elkezdte nézni az írországi használtautó oldalakat a weben. Először úgy gondoltuk, hogy egy megbízható és olcsón javítható autót veszünk majd, ezért első sorban Honda Accordokat kerestünk. Kikértük mások véleményét is és néztünk Volkswagen Passat-okat és Toyota Avensis-eket is. Végül egy Passat-ra esett a választásunk: 2001-es gyártású (B5.5-ös), 1.8-as turbo motor, "óceán-kék" metálfény, krómberakás, alufelni, napfénytető - nagyon szép!


Balázs Kilkenny-ből hozta haza, ahova Terényi Zoli és Betti vitték le őt autóval.
A hétvégén gyakoroltam a vezetést. Még nem merészkedtem messzire, csak itt a szemközti parkolóban róttam a köröket. Egy óra alatt teljesen belejöttem, de még forgalomban nem voltam. A hétvégén mindenképp ki kell próbálnom a forgalmat, mert jövő héten elkezdek az igazi műszakomban (vasárnap - szerda 8-tól 18:30-ig) dolgozni.

A múlt hét fő eseménye mégis az volt, hogy megkaptam az első írországi fizumat! Sajna olyan könyvelési időszakban érkeztem, hogy annak ellenére, hogy négy hetet melóztam, csak két heti fizut kaptam. A lemaradt két heti béremet majd a következő fizetéssel együtt kapom meg. De így sem panaszkodhatok, mert az itteni kéthetes fizum így is jóval túlszárnyalja az előző (magyarországi) teljes havi fizetésemet...
Szóval panaszra nincs ok, sőt!

A munka jól megy. Eddig nagyon élvezem! Még azt sem bánom, hogy hajnalban kell ébrednem :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Grat a kocsihoz, valóban nem néz ki rosszul. Gondolom jobb kormányos.
Az pedig Eszti már kezdéskor egyértelmű volt h helyt fogsz állni :)
Nándi

Eszter írta...

Bizony, jobb kormányos :) De meg lehet szokni... nem olyan vészes. És nagyon könnyű ezt az autót vezetni, kezes bárány :)

Köszi Nándika :)