2009. március 10., kedd

Concerto

Múlt héten voltunk Andrea Bocelli koncerten az O2-ben. Még karácsonyi ajándékként kaptam Balázstól a jegyeket. A koncerten az új albumon szereplő dalaival és néhány régi klasszikussal szórakoztatott minket Bocelli ill. a vendégei. Nagyon színvonalas, megható koncert volt, nagyon kellemes estét szereztek nekünk.

A hatalmas stadion tele volt és másnap még egy ugyanilyen teltházas koncertet adtak.

Azért az írek elképsztőek. Kétségem sem volt, hogy a koncert helyszínén lehet majd venni élelmiszert (nasikat, szendvicseket), kaja nélkül nem birják a strapát. Sőt, abban is biztos voltam, hogy alkoholt is árulnak majd bőven. Nem túlzok, de szinte minden második ember kezében volt valamilyen alkohol tartalmú ital. Sőt, láttunk egy csajt (35 év körüli lehetett) aki a koncert kezdése előtt 10 perccel annyira berúgott, hogy majdnem legurult a lépcsőkről. Nem értem, hogy mi a poén abban, ha valaki részegre issza magát egy komolyzenei koncert előtt... Szerintem ő sem értette...

A héten elkezdtem az angol üzleti nyelvet tanulni. Májusban megyek haza nyelvvizsgázni, izgi lesz!

Ezen kívül nem sok van: várom a tavaszt, na meg a jövő hetet! Kíváncsi vagyok milyen Svájc!

Nincsenek megjegyzések: