2008. november 19., szerda

Nem sok történés

Sokan jelezték, hogy hiányolják a bejegyzéseinket. Nos, nem túl sok történik mostanság velünk.

Én folyamatosan próbálok munkát keresni. Annyira hiányzik már a munka, hogy gyártottam egy Excel táblát a fejvadászok adataival (cég név, telefonszám, kontakt név, legutolsó váltott e-mail/telefon dátuma, egyéb megjegyzések, stb.). Agresszívan hívogatom őket telefonon, még akkor is, ha már hallom a hangjukon, hogy nincs kedvük velem foglalkozni.

Egyébként már jó ideje nem csak marketinges munkákat pályázok meg. A héten volt egy elég jó pozíció: French Credit Relationship Manager (magyarul: hitelügyintéző francia nyelven) de sajnos a marketinges múltam, mégha egy hitelintézetnél volt is, kevésnek mutatkozott. Soha nem sejtettem, hogy egyszer még sajnálni fogom, hogy kimaradta az életemből az ügyfélszolgálati munka...

Múlt héten nálunk vendégeskedett Szőcs Dávid és felesége, Ági. Hétközben megnézték Dublin-t és a környék nevezetességeit. Jól érezték magukat. Nagyokat kirándultak, jókat ettünk, ittunk és beszélgettünk. Szerencsére elég szép időt fogtak ki.

From Dun Laoghaire


Ezen a héten az ősz már megmutatta az erejét: jellemző volt az erős, nem túl barátságos szél. Én ha tehetem ki sem teszem a lábam itthonról.

Az időjárásról ill. az évszakváltásról még annyit, hogy egyre hamarabb sötétedik. Reggel fél nyolc körül világosodik és délután fél öt körül sötétedik. Én a tél közeledéséből annyit érzek, hogy kalóriafelhalmozásba kezdett a szervezetem... Ez úgy ölt formát, hogy két pofára zabálom a csokoládét! :) Szörnyű-borzalom!

Múlt hétvégén áthívtuk az egyik magyar salsa-s párt, Andit és Ádámot. Megmutattuk nekik a Wii-t és olyan nagy sikert aratott náluk, hogy egész délután és még este is játszottunk!

Tegnap este voltunk a városban, megnéztük a karácsonyi dekorációt. Nagyon szép! Mondjuk nekem minden, ami csili-vili, az nagyon tetszik :) Azért meg kell, hogy mondjam, hogy Budapest karácsonyi fényeivel nem ér fel az itteni pompa!

From Dun Laoghaire


From Dun Laoghaire


From Dun Laoghaire


From Dun Laoghaire


Így visszaolvasva ez már nem is olyan kevés történés :)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ha a karácsonyi fényekért nem is, de tökipompos evését azért hazajöhetnétek minél hamarabb :)

Kata

Eszter írta...

Hmmm ne is mondd!!! :)